Sunday, October 9, 2016

Forex Spilpunt Trading Handleiding

Forex spilpunt Trading handleiding Dit is baie moeilik om 'n boek wat geheel en al praat oor spilpunt punte te vind. Maar dit beteken nie dat spilpunt handel is nie belangrik nie. Trouens, die spilpunt handel strategie wat algemeen gebruik word deur diegene 8220; n groot dogs8221; kommersiële handelaars en dit is iets wat die meeste kleinhandel handelaars misloop. So wat presies is spilpunt punte? Die spil punte is eintlik vlakke van 'n sterk ondersteuning en weerstand wat gebruik word deur die kommersiële handelaars. By die berekening van hierdie vlakke is, moet jy die pre6ious dag oop, hoog, laag en naby waardes te leer ken. Moenie bekommerd wees as jy nie nodig het om die formule te onthou om hierdie vlakke te bereken, kan jy eenvoudig die gebruik van die vrye spilpunt sakrekenaar wat aanlyn beskikbaar is en dan insette die waardes wat jy versamel het van jou grafiek te maak en dit sal outomaties die vlakke vir bereken jou. Iewers jy kan selfs hierdie vlakke plot maklik met behulp van jou verhandelingsplatform. Gebruik van Pivot Punte Eintlik het ek gebruik die spilpunt punte vir 'n paar doeleindes. 1) As 'n intreevlakke. Aangesien hierdie punte arekstrong vlak van ondersteuning en weerstand, het ek gewoonlik gebruik om toekomstige beweging voorspel. Dit is hoe jy hierdie vlakke vir toelating kan gebruik As jy in 'n uptrend en sien jy die prys breek bo 'n spilpunt vlak, kan jy 'n lang posisie te betree en dan plaas jou stop verlies onder die spilpunt vlak. As jy in 'n uptrend en sien jy die prys afgestoot deur die spilpunt vlak, kan jy 'n kort posisie te betree en dan plaas jou stop verlies bokant die spil vlak. Vir hierdie metode om 'n beter werk, kan jy 'n paar aanwysers soos die MACD voeg. CCI of RSI om jou te help met jou inskrywing besluit. 2) As 'n Uittreevlakke: Net so kan jy ook hierdie vlakke gebruik vir die beplanning van jou uitgang. Nou dat jy weet hoe om 'n handelsmerk te gaan met die spilpunt punte, sal ek nou vir jou wys hoe ek gebruik hierdie vlakke aan my handel te verlaat. As ek 'n lang handel nadat die prys breek bo 'n spilpunt vlak te betree, sal ek gewoonlik my teiken wins 10 tot 15 pitte onder die volgende hoër spilpunt vlak. Maar as ek 'n kort posisie nadat hy die prys word afgestoot deur die spilpunt te betree, sal ek my handel sodra die prys verlaat beweeg af na die helfte van die spilpunt lengte. Forex spilpunt Trading Voorbeeld Ten einde te help om beter te verstaan ​​hoe om gebruik te maak van die spilpunt punte in jou handel te maak, het ek 'n voorbeeld om jou te wys hoe jy hierdie vlakke kan integreer in jou handel voorberei. In hierdie voorbeeld, sal ek doen 'n swaai handel wat gebeur tydens die Londense Oop sessie. In die eerste plek, sal ek stip 'n 200 EMO om die tendens van die mark te gaan. Kies uit die onderstaande grafiek, kan jy sien dat die tendens is up vir hierdie grafiek. Pivot Trading Voorbeeld Volgende, sal ek die spilpunt vlakke plot met my platform en dan trek die nodige tendens lyn. Soos jy kan sien uit die onderstaande diagram, is die prys beweeg na die R1 vlak en sedert ek is op soek na 'n swaai, sal ek kyk na 'n kort handel te plaas. Op 0015hr, kan jy die vorming van 'n hamer wat 'n teken van ommekeer sien. Terselfdertyd het die prys blyk te wees afgestoot deur die weerstand vlak R1. Hoewel die prys gaan voort om af te skuif na ons geteiken wins vir hierdie geval is, moet ons steeds vashou aan ons afrit strategie elke keer as ons handel hierdie soort strategie aangesien nie alle handel sal op dieselfde manier as hierdie voorbeeld ontvou. Dit is baie moeilik om 'n boek wat geheel en al praat oor spilpunt punte te vind. Maar dit beteken nie dat spilpunt handel is nie belangrik nie. In werklikheid. Hierdie handleiding wys jou hoe om die tradimo sjabloon te laai en voeg die spilpunt punte in Meta Trader 4. Trading en strategiese inligting oor die basiese beginsels van die kandelaar kartering. deur Forex. Kyk na hierdie kort insiggewende clip oor forex RSI en spilpunt punte. Kartering 101; Platform Tutoriale. Om die ondersteuning, Weerstand en Pivot punte te sien vir 'n kontrak, betree die High, Low, en Close pryse in die vorm hieronder en klik. Daar is 'n aansienlike risiko van verlies in die handel termynkontrakte, opsies en forex. Pivot Point Sakrekenaar. Is jou kaarte ontbreek spilpunt gereedskap? Dit is alles goed en wel! Ons het ya bedek met ons eie spilpunt sakrekenaar! Gaan net die Hoë, Lae. Pivot Punte Trading handleiding. Leer Hoe om te gebruik Pivot punte Forex Trading. 'N spilpunt is oor die algemeen 'n gebied waar as gevolg van die mark opeenhoping prys is geneig om te draai. Hallo Almal, Ek het die spilpunt aanduiding dat ek wys in die webinars aangeheg. Let ek het. Strategie wat verband hou met hierdie aanwyser is hier gewys Pro Trading strategie. Tutoriaal Hoe om 'n aanwyser Video Tutorial installeer. Trading Forex Faster, makliker en tien keer meer winsgewend "Sien die toekoms van die saak hier. Gee jou naam en geldige e-pos vir direkte toegang Daily Pivot punte, normale omvang, Laaste Bar. Plaas die spilpunt punte op jou kaarte en sien hoe handelaars blyk te gee spilpunt vlakke baie. Watch live daaglikse webinars gratis forex strategieë, FX en kommoditeite voorspellings, ekonomiese gebeurtenis analise, en Q & A sessies te kry met FX kenners.


No comments:

Post a Comment