Sunday, October 2, 2016

Forex Fondsbestuur

100-200% Jaarlikse Wins Forex Managed rekening? Baie moontlik, maar moenie glo wat ek sê, net check die resultate aan die regterkant bar van hierdie bladsy, almal van hulle is ware rekeninge en geverifieer word deur MYFXBOOK: Ek is nie 'n sales persoon, maar ek is 'n forex handelaar, so ek is jammer as jy nie my tuisblad so aantreklik soveel forex produk / diens webwerwe met goed geskryf oortuigende sales pitch nie vind nie, well-made geanimeerde Flash en groot beloftes op 'n maandelikse wins kan hulle bereik as jy hulle produk te koop of te meld met hul diens. Ek is 'n Forex Fondsbestuurder en ek bestuur fondse paar kliënt se FXPrimus (Tallinex vir die Amerikaanse en Kanadese Beleggers) en is die maak van regoor 7-50% wins per maand. Wat jy sien in hierdie webwerf is wat jy sal kry. Die handelsresultate wat op hierdie webwerf is 'n werklikheid rekeninge. Werklike wins en al die resultate is bevestig deur MYFXBOOK! Ons begin ons Forex Managed rekening diens Maart 2013 en tot dusver onder die resultate: Augustus 2013 is nog aan die gang, ons sal ons webwerf gereeld by te werk, ons mik vir ten minste 10% wins per maand, soms kan ons meer kry, afhangende van die mark toestand, hoe meer wisselvallig is, hoe beter. Wisselvalligheid is die beste vriend se my sisteem. Ons bied 2 soort van belegging, die eerste een is "hoë risiko en hoë wins" belegging waar jy 5-50% wins per maand kan maak met 'n minimum deposito van $ 1000, en ook "LAE RISIKO maar winsgewende" belegging waar jy kan maak 'n gemiddeld van 3,5% wins per maand met 'n baie lae risiko. Kyk hieronder vir meer inligting oor wat jy kan verwag van die twee tipe belegging wat ons aanbied uit te vind:


No comments:

Post a Comment